- PowerBank | Пускові пристрої
- Зарядні станції (EcoFlow)
-
Акумулятори
-
Аксесуари | Кабелі | Зарядки
-
Дисплеї
- Запчастини iPhone
- Запчастини iPad
- Запчастини Apple Watch
-
Захисне скло
-
Корпусні запчастини
-
Дрібні запчастини
-
Витратники | Обладнання | Інструмент
-
Тачскріни
-
Шлейфа | Нижні плати | Коаксіальні кабелі
Гарантія
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно:
- повернути несправний товар не пізніше ніж через 30 днів з моменту оформлення замовлення;
- дотримання гарантійних умов з боку покупця;
- повна комплектація товару - наявність не знятих захисних плівок, упаковки, гарантійних пломб, штампів компанії та постачальників
Звертаємо також вашу увагу на те, що при передачі товару та оплаті замовлення покупець у присутності представника магазину або співробітника служби доставки зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після повної оплати замовлення претензії щодо цих питань не приймаються.
Гарантійний обмін або повернення не здійснюється, якщо:
- на виробі є сліди встановлення (ремонту), подряпини, сколи, тріщини та інші зовнішні дефекти
- відсутні або зняті захисні плівки, стікери, гарантійні пломби або штампи
- виріб має сліди механічного пошкодження або розтину
- виявлено сліди експлуатації (подряпини, потертості), запчастини, що були у використанні
- перевищено термін гарантійного обміну
Гарантійний обмін не поширюється на мікросхеми, динаміки, дзвінки, роз'єми зарядок (так само Sim і Flesh), гвинти, мікрофони та витратні матеріали (скотч, клей, ОСА плівки тощо) через неможливість ідентифікації виробу, що належав нашому магазину.
Покупець обов'язково повинен проводити первинну перевірку виробу перед його повною установкою. Перед встановленням дисплеї та сенсорні екрани необхідно перевіряти у всіх режимах роботи пристрою. Захисні плівки можна видаляти лише після повної установки деталі.